ميدان التحريض و6إبليس


يستعد جميع العملاء وحركة 6إبليس وأعوانهم ليوم الجمعة 8يوليو اليوم الذى كان محدد للدستور أولاً ولكنهم لا يريدون الإستقرار ولازم طبعا يعرفوا اسيادهم اللى مشعلينهم واللى بيمولوهم انهم شغالين كويس علشان يزودوا أكتر عملاء 6إبليس وأعوانهم اللى كلهم بلطجية وأهاليهم تجار مخدرات وبلطجية مقضيينها أمريكا رايح جاى منين وإزاى طبعاً أمريكا تدى تمويلات وصربيا تدى تدريبات والإنقلاب على الشرطة وتجميع أسامى لظباط شرطة للتحريض ضدهم بيقولوا عليهم قتلة المتظاهرين وفى الحقيقة دول الظباط اللى ممكن يكون ايديهم معلمة على قفاهم وقفا اهاليهم البلطجية علشان كدا بيصفوا معاهم حسابات شخصية عملاء 6إبليس اللى عايزين القضاء بدون اى تحقيق يدى اى حد يشاوروا عليه إعدام خايفين من صحيفة سوابقهم وسوابق اهاليهم ودى شهادة وكيل نيابة بيقول ان الاوراق تبرئ الكثير من الظباط لكن 6إبليس السفلة والبلطجية العملاء مش عايزينهم يخدوا براءة عايزين اى حد يحجم عمالتهم يتعدم حتى الجيش المصرى واى حد ممكن ينفذ القانون امال يقولوا لماما امريكا اللى بتمولهم احنا شغالين كويس إزاى ؟ أما اتدربوا ليه على بنادق القنص ؟ أمال خطوط الغاز كل يوم تتفجر إزاى وأى حاجه فى البلد مش تدمر ليه ؟ ماهو لازم يكون مصلحتهم أولاً بلا بلد بلا وطن بلا اى حاجه تانية المهم القضاء على جهاز الشرطة المهم تحريض اهالى القتلة البلطجية اللى ماتوا قدام السجون من اجل المساعدة فى تحقيق هدفهم ودى شهادة واحد محترم

والد من اللي بيقولوا عليهم شهدا بس ده راجل جدع : علي الأون تي في الآن ومع الحقير يسري فوده كالعاده يسخن في الشرطه ولكن اتصل بالأب وسأله انت حد من الضباط جالك وقال لك تاخد 100 الف جنيه وتتنازل عن قضية ابنك ...قال له الوالد لأ لم يأتني احد انا رجل اعرف الله وسافرت اعمل عمره وسألت احد من دار الافتاء علي موت أبني قال الشيخ ابنك ليس بشهيد ولو قبلت بأي مال فهو حرام ...وانا رفضت اي مال حرام علي أخده



وده وكيل نيابة محترم يعترف ان الأوراق تبرئ الكثير من اللى 6إبليس يطالبوا بإعدامهم إلهى يتعدموا هما وأهاليهم




و بدا الارهابى عمر عفيفى مؤامرته ضد مصر و لانه حريص على سلامة الامريكان و الصهاينة زملائه فيحذرهم من التواجد فى التحرير او مصر لانه يخاف عليهم ان يصابوا اثناء الثورة الدموية التى يقول انها دفاعا عن النفس فهو يريد فقط سفك دماء المصريين على يد مصريين و و بدا يعطى اوامره للبلطجية و يكتب الاسماء علانية لتوريط الشرفاء معه لكى اذا تم اى جرائم تحسب ضدهم و ليس ضد بلطجيته و بما انه يكذب و يفبرك الف مرة فى اليوم كل يوم فانه يتظاهر انه يكره امريكا- التى يعيش فى احضانها و يعمل لحساب مخابراتها- و اسرائيل- التى تقوم قطر بدور السمسار العربى لعملياتها القذرة على يد عفيفى و امثاله- و لكن بالطبع يريد عفيفى ان ينكر صلته المباشرة بعناصر القتلة و القناصة و المرتزقة التابعين لشركة بلاك ووتر و غيرها الذين قام بتاجيرهم امير قطر و السفارة الامريكية للقيام بعمليات القتل و القنص لاشعال الفتنة بين المتظاهرين و الجيش و الشرطة مرة اخرى و قناة الجزيرة مجهزة الفيديوهات المفبركة اياها عن القمع – فعفيفى يريد فقط تدمير مواقع الجيش المصرى لانه يحب مصر و ليس لانه يريد تسهيل المهمة للجيش الاسرائيلى الذى يستعد لاحتلال القناة و سيناء – ماذا سيفعل الجيش مع هذا الحقير الجاسوس الوسخ الذى ارسل 6 ابريل و بتوع البرادعى للاحياء الشعبية ليعطوهم مال و سلاح و يقولون لهم انها جمعة للفقراء بينما هى عصيان مدنى و انقلاب دموى على الجيش لصالح الموساد و المخابرات الامريكية لاجل اجبار الجيش على الانسحاب و تسليم البلد لجواسيس امريكا الذين انتهوا من عمل دستور و مجلس رئاسى و يستعدون لاعلانه يوم الجمعه و الاستيلاء على المنشئات الهامة بعد وعد امريكا و قطر بالاعتراف بهم! و امريكا بقى ناوية تعمل هجوم قناصة دموي و اللا تفجير فى التحرير يوم الجمعه و بالمرة تلزقها فى الجيش و الفلول و تتحجج حجج وسخة عشان تحتل مصر؟ بدليل انها مفزوعه و بتحذر رعايا من التواجد فى مصر و بخاصة التحرير؟ من يوقف امريكا عند حدها و هى تؤوى و تمول ارهابيين ضدنا؟

Comments

nader said…
طز واحدة بس
مليون طززززززززززززززز
يا كدبة إبريل said…
يا ريت تسيبوا البلد فى حالة يا حركة الأمريكان
mohamed samy said…
ارحمونا يا حركه 6 ابريل لسه ما فهمتوش انكم فشلتم و ان يوم 25 يناير هوه التغيير الفعلى وهوه ده الثوره الفعليه
منكم لله ايها الخونه

مصر بتنهار على ايديكم

اعملوا حاجه مفيده للبلد غير تهييج الشعب
واحد زهق said…
اه العيال دى بتوع 6 ابليس معندهم شغال والا هما يخربوا البلد والمرتبات بتاعتهم تيجى من بره وياريت بتوع ائتلافات الثوره و6 ابريل والناس اللى مفيش عندهم شغل دول ميتكلموش باسم مصر كلها يكلموا عن نفسهم بس
احمد said…
لعنة اللة عليكم يا ذيول الامريكان والصهاينة
اعلمو ان الشعب المصرى الشريف
هو من سيتصدى لكم ويلقنكم درسا قاسيا
بما انكم تلعبون بكارت الشهداء وهم منكم براء
هل اوروبا عن طريق 6 ابريل ؟؟؟؟
هل اميركا عن طريق وائل غنيم والبرادعي ؟؟؟؟
هل إيران عن طريق الاخوان المسلمين ؟؟؟؟
هل السلفيين عن طريق السعوديه ؟؟؟؟
مين ؟؟؟؟ الله اعلم
6 ابريل التابعه لبرادعى و عمر عفيفى تحرض علانية لقتل 40 ضابطا – بعيدا عن القضاء- بحجة القصاص و ذلك لاشعال حرب و فتنة بين الشرطة و اهالى الشهداء و ايضا لتبرئة انفسهم فلو تم الانتظار للتحقيقات لانفضح المجرمين الحقيقيين و عفيفى يحرض ايضا على قتل مبارك و اولاده علانية بحجة القصاص فهو لا يريد الانتظار لنتائج التحقيقات ايضا لكى لا ينفضح يوما بعد يوم تورطه هو البرادعى و 6 ابريل فى قتلهم
الثورة شعبية والشعب يقف بجانب الداخلية said…
للاسف الشباب بقى بيطلب مطالب قمة فى الغرابة
يعنى كل واحد شايف ان الظابط الفلانى دمه تقيل شوية ممكن يقيله
انا شايف ان فى جماعات مركزة على هدم الداخلية
وهل هؤلاء بهذا الاسلوب الهدام بيعملوا لصالح البلد ولا لصالح حد تانى
وبعدين مش مفروض كل جماعة تتكلم وتطلب باسم الشعب
لان الثورة شعبية وليست ملكا لاحد
مواطن مصرى اصيل said…
ارجو من وزارة الداخلية نشر بيان باسماء من تلقوا تدريبات على ايدى اليهود ومن تلقوا اموال من امريكا بزعم نشر الديموقراطية
واحلى تحية لملايين الدولارات
mody said…
عايز بالمستندات الرسمية قائمة شهداء الحركة فى يوم 28 يناير ؟

وبعد كدة انا براهن الحركة دى انها تقول الخطوة الجاية ليها اية ده لو كان اعضائها يعرفوا


لان التعليمات لسة مش جتلهم
شكرا كفاية وقيعة بين الجيش والشعب والشرطة
كفاية تلون ياعملاء
عشنا وشفنا البلطجيه شهداء ارجو تنقيه قوائم المصابي والضحايا فى احداث يناير لكى نستطيع الاهتمام بهم واهلهم ومتقلويش ان الى ربا ابنه على التضحيه يروح يتخانق علشان شهاده تقدير وله قرشين وله علشان حكم قضائى اولى يقبل الطعن عليه مش ممكن يكون دول همه دول دول مش شهداء ولكم فى الشهداء عبره طوال تاريخنا العريق دول بلطجيه مش شهداء بدليل مسرح البالون والسويس ولسه هنشوف من فضايح من قيل عنهم انهم شهداء واهل الشهداءوالله اعلم مش ممكن دول اهل ناس ماتو علشان البلد ولا دول ماتو اصلا علشان البد (عاشت مصر)
التحقيقا ت تجرى لمعرفة مصادر تمويلكم ؟؟واتمنى لكم السلامة والا سينطبق عليكم المثل العربى الذى يقول : على نفسها جنت برا قش .حفظك الله يا مصر
سحر said…
لابد من القبض على عملاء 6 ابريل ومحاكمتهم والتهم موثقة بالصوت والصورة انا مش فاهمة هما سايبنهم لية حرام حرام دول مش من مصلحتهم ان الدنيا تهدأ علشان الدولارات اللى بيقبضوها حسبى اللة ونعم الوكيل
6 ابريل تحتضر بعد حديث نائب رئيس الوزراء وكشفه عن ثبات 6 ابريل في تمويل من امريكا
حركة 6 ابريل التابعة لبيت الحرية الامريكى (( شوفوا شعارها (قبضة اليد) هو نفس شعار بيت الحرية الامريكى ))
حركة 6 ابريل هى التى نفذت اقتحام السجون ((بالادلة و المستندات))
حركة 6 ابريل عايزة تصفى حسابتها مع بعض ظباط الداخلية
حركة 6 ابريل عايزة تستغفل الشعب المصرى و تفهمنا انها مع الشعب و هى باعت مصر لامريكا و بالصور و المستندات ..
حركة 6 ابريل ملكيش مكان فى مصر
حركة 6 ابريل عملاء للامريكان
الشعب يريد محاكمة حركة 6 ابريل المخربة و المدمرة لمصر ....
FADY said…
عايزين يدمروا الشرطة و يقضوا على الكفاءات
hassan said…
الشعب يريد سقوط 6 ابريل لانها لا تعبر الا على وقف الحال
خليجي said…
يااخوان هذي الحركه الارهابيه دمرت مصر والله انها لاتبحث عن استقرار البلد
واجزم ان قيادت الحركه مثل هاتف العمله
محمد المصري said…
الى حلركة 6 ابريل اقسم بالله انتم شر اناس موجودون بالارض وان شاء الله السميع العليم ان ينتقم منكم لانكم تعيثون الفساد فى الارض حسبى الله ونعم الوكيل انتم وهالة سرحان الهم انتقم منهم
dr ahmed said…
هل يصلح أن يحكم مصر أو يفرض رأيه مجموعة شباب ممولين > ملحوظة400مليون دولار أمريكية<ارحموا مصر وارحمونا من بطالتكم
المصريين الشرفاء لا ينظروا لهؤلاء عملاء الأمريكان والصهاينه 6 أبريل صناعه أمريكيه صهيونيه تتبع فى المقام الأول للموساد الأسرائيلى هؤلاء الخونه التعليمات الصادره اليهم زرع الفتنه بين الشعب وعدم أستقرار الأمن المصرى الشريف يعمل ويجتهد من أجل وطنه كفانا مظاهرات على الفاضى والمليان أنتم عار على الوطن أنتم سبب خراب البلد التحرير مش ملك أبوكم التحرير ملك 85 مليون مصرى أنا مع الشرطه والجيش تضرب بيد من حديد لهولاء الخونه والبلطجيه الذين أنتشروا فى البلد الشعب ليس فى أمان إلا أذا رجعت الشرطه بشكلها الطبيعى بدون خوف لتطبق القانون كل واحد يريد تعمير الوطن وحل مشكلاته أهلا وسهلا أما الفاسد والبلطجى والخونه فيجب أعدامهم فى التحرير الصبر نفذ والشىء اللى بيزيد عن حده دمه ثقيل وللصبر حدود يا خونه يا أعداء الوطن .
هذه الحركه وامثالها تسير الاشمئزاز والقرف وتريد تمزيق الامه وضياع طاقه الجيش والشرطه فى الجرى فى الشوارع انهم اعداء الاقتصاد والسياحه والانتاج وبالتالى فهم اعداء الشعب
ارجو من هذه الحركه ان تعلن عن اسماءهم والسيره الذاتيه لكل منهم حتى يتضح امرهم ولايظلمهم احد وكفى العمل فى الظلام فتلعلن هذه الحركه عن اسماء ممثليهم وكفانا تشتت وتشرذم
وادعو كل مواطن مصرى شريف الا ينساق وراء الشائعات والمهاطرات والايكثر جمعهم
قال تعالى ( ياايها الذين امنوا اذا جاءكم فاسق بنبأ بتبينوا ان تصيبوا قوما بجهاله فتصبحوا على مافعلتم نادمين
الشعب يريد محاكمة عاجلة وسريعة لقتلة ضباط وجنود الشرطة والتي تمت خلال الاحداث
أرجو عرض كل ماهو يدين هذة الحركة علشان نثبت للشباب اللي ماشي وراهم وعلي عماهم بأنهم خونه وبعدين هذة الحركة مش هاممهم خراب البلد وضعف أقتصادها لأنهم بيقبضوافلوس بالدولارات اد كدة يبقي هيهمهم اية ولاحاجة يعم الخراب مش مهم بالنسبة لهم الواحد شاف ليهم صور رقص وسكر وعربدة تحس كدة انهم اجانب ومش ملاحظين كل الهجوم علي الداخلية هم عايزنها اية بالضبط يمكن يكونوعايزين يمسكوهم الداخلية علشان يبيعوهاهي كمان بالدولارات زي ماباعو نفسهم ربنايهديهم اللهم أجعل من بين أيديهم سدا ومن خلفهم سدا فأغشيناهم فهم لايبصرون وربنايسترعليكي يامصر ياأغلي الأوطان
6ابليس said…
انتم ايه يا عمله يا مأجورين لخراب البلد بيعتوا بلدكم علشان الدولارات اللى بتخدوها والفسح اللى عمر اهلكم ما عرفوها انتم اللى قتلتم الشهداء وعايزين تلبسوها للشرطه بدليل تدريبتكم على القنص ووعدتم اهل الشهداء بلفلوس واقنعتوهم ان الشرطه هى اللى قتلت وضربتوا عصفورين بحجر هربتوا من اتهامكم بقتل المتظاهرين وقضيتوا على الشرطه لكن الحمد الله ناس كتيره ابتدت تفهم المخطط بتاعكم انتم ومحريضنكم وحسبنا الله ونعم الوكيل فيكم و احنا اكتر من 50 مليون بندعى عليكم فى كل صلاه والله المستجاب
شوية عواطلية said…
ما احنا قلنا دول شوية عواطلية وناس فاضية احتلوا التحرير بدل بعزقتهم في الشوارع اهو يبقي ليهم مكان يجمعهم زي اليهود مالموا نفسهم في فلسطين بدل بعزقتهم في العالم .. بس لا ابدا لازم نحرر التحرير منهم ومن امثالهم .. ولازم الشعب كله يقف وقفة رجل واحد ويقضي علي الخراب اللي هم مدبرينه لبلدنا
ارحموا مصر said…
ياريت 6 ابريل تنشر بالمرة قائمة من استفادوا بالاربعين مليون دولار اللي قالت عنهم سكوبي وعلي راسهم 6 ابريل لاننا لاحظنا ان البدلة اللي بيطلع بيها جورج اسحاق في البرامج التلفزيونية من النوع الامريكاني الغالي...
mody said…
ياريت يا جماعة تفهمونا انتم عايزين اية بالظبط

يا تمشوا انتم من البلد وتسيبونا فى اللى احنا فيه
يا تجيبولنا ارض تانية ونمشى لان بجد مصر بقت حاجة تانية خالص

انا عايز اعرف اين القيم الاخلاقية اللى كانت بتقول ممنوع ولد من بيت محترم او بنت من بيت محترم تبات برا بيتها فى الشارع؟!
مصرى said…
انتم مجموعة من المرتشيين والمرتزقة وانتم اول سبب لخراب البلد ياعملاء الامريكان او على الاقل مغرر بكثير منكم - ممكن تقولولى انتم بتصرفو منيين واعتصاماتكم من الذى يبيت فيها فى الشوارع ؟؟؟


لعنة الله عليكم جميعا واهدر الله دمكم ياخونة الشعب والبلد
الشعب يريد اسقاط 6 ابريل said…
6 ابريل خيانة خيانة للوطن والشعب جميعاً بالدعم الامريكي والتدريب الاوربي فأنتم بمثابة الجهات الخارجية التي تريد الخراب للوطن وينفذ هذا الخراب بأيدي مصرية للاسف انتم
لكل اللى طالع للميدان فيما يسمى بثورة الغضب الثانية ... ما هو الهدف للمليونية ؟؟والغضب من من ؟ لم تسلم اى مؤسسة من مؤسسات الدولة من لسانكم وافعالكم . تحاولون زرع الكرة فى نفوس الناس للداخلية حتى تعم البلد حالة من الفوضى وعدم الامان اكتر ما متنيلة موجودة ... الجيش لم يسلم من الستنتكم بالرغم من انة هو الذى اعطى الحماية للثورة والان تحاولون التحرش بة وجرة الى مواجهات واسال 6 ابريل عن الكلام دة .. القضاء اصبح الان فاسدا كما تدعون وهو نفس القضاء الذى كان يطالب بة الكل للاشراف على الانتخابات ... ما الذى يتبقى من الدولة ؟؟؟؟ ولا نازلين عشان الفلوس اللى اتنهبت ترجع ولا عشان القصاص ولا عشان الدستور اولا ؟؟؟ مستحـــــــــــيل ان اى فلوس هاترجع لان الفلوس دى داخله فى اقتصاد الدول اللى متهرب فيها الفلوس .. قدامنا ثلاث طرق لا رابع لهما تكون عنينا الاثنين على الماضىى ونقعد نستنى الفلوس اللى جاية فى شنط وفى الحالة دى هانكون بقينا عمى لان عنيك على الماضى ولا ترى امامك... الحل التانى ان تحط عينك على الماضى وعينك التانية على المستقبل ودا هايأخرك شوية بس على الاقل شايف انت رايح فين ... الحل الثالث ودة اللى انا بافضلة ان تكون عنينا الاتنين على المستقبل نترك القضاء يحاكم الناس ودم الشهداء( اللى ربنا اعلم بيهم )-عند ربنا وهو العليم والقدير على اظهار الحق ... ولا يملك احد على وجة الارض ان يقف امام ارادة الله فى اظهار الحق .... نيجى بقى لاصل المليونية ودة لب الموضوع ودة اللى دعا لية انصار الدستور اولا ( وارجعوا لتصريحات ممدوح حمزة اللى بيمول الميدان ) الذين لا يحترمون اردة الشعب المصرى .. اذا كنت انت شايف نفسك وصى على الشعب المصرى وعايز تنفذ اللى فى دماغك وتتجاهل ارادة الشعب اتفضل انزل وورينا نفسك ... وهذا لا يعنينى بالمرة لان نزولك غير مؤثر ..لكن فى حالة الالتفاف على نتيجة الاستفتاء او حتى اختراعات عمنا البرادعى بتاعة المبادئ الفق دستورية او حتى تاجيل الانتخابات فسوف ترون الشعب المصرى فى الشوارع وهى لا تقوى على استيعاب الناس بالملايين وفى هذة الحالة لن نسمح باحد ممن يدعى الوطنية والبطولة ويتاجر بدماء الشهداء ان يحاول ان يتكلم او يظهر ..........لانة فى الحالة دى سوف ينتهى وقت الكلام
مصرية said…
6 تخريب / الجمعية الوطنية / شباب الثورة / ائتلاف شباب الثورة هؤلاء هم المخربون والمحرضون على خراب مصر ان لم يكن للدولة وقفة معهم سينزل الشعب الى الشارع للقصاص من هؤلاء العملاء الذين لاهم لهم الى خراب مصر
وعل الباغي تدور الدوائر said…
الي 6 ابريل ماتستعجلوش عمركم قصير ولن تكونوا جزء من تاريخ هذه البلد

Popular posts from this blog

قميص دهشور

كل تحرش وانتوا طيبين