بتوع دين دول ولا شراشيح حوارى

من بعد محمد حسان وجدى غنيم قاعد يردح لعمرو خالد ويقوله انت بتقول على نفسك داعيه اسلامى يبقى لازم تكون بدقن وجلابية مينى
اصل بصراحة وجدى غنيم مش بيعجبه اللى بيلبسوا بدل مستوردة و بيحلق دقنه كل يوم علشان هو كدا كافر وماشى على منهج الفرنجة الكفرة لانه مش بيتحدث بقال الله وقال الرسول ومش بيحث الناس على العلاج ببول الابل ولازم يقنعهم بارضاع الكبير
وزواج المسيار ومفاخذة الاطفال ونكاح الغلمان
يبقى عمرو خالد مش مسلم اصل امريكا الكافرة كرمته من ضمن 100شخصية
وجدى غنيم مفقوع وهيطق له عرق علشان عمرو خالد بيقول انا حسنت صورة الاسلام فى امريكا اصل مش قدر يعمل كدا فى 4سنين
مش مهم مين بيشرشح لمين ومش مهم بيردح لمين الاهم انهم شوية مرتزقة ودجالين وقعوا فى بعض على الله بقى المغيبين والمتخلفين يفوقوا ويعرفوا انهم عبارة عن مفعول بهم وانهم مجرد وسيلة لتورم ارصدة النصابين دول فى البنوك


Comments

Kontiki said…
يا مصيبتى
يارب متحكمهم فينا
دول يحكموا !!! جماعتنا سياسية ورابطة علمية سلفية منهجنا سنية و عدلية شرقية غربية ملوخية يا نهار اسود الراجل كلامة بيقطر عنصرية
ملعون ابوة على ابو عمرو قطران على ابو كل الاشكال دى
الحمد لله الذي من علينا ببركات عمو يوتيوب واونكل بلوج سبوت لنرى عجائب العجب من مشايخ العرب
Ms Venus said…
كتير اوى بقول لنفسى

سبحانك يا ربى اننا لسه عايشين وموجودين

وفى حوالينا ناس وانا اسفة انى بقول كلمة ناس بالمنظر ده
قطتنا العزيزه
فديو تحفه ،وحديث يبدو كأعتراف على عمر وهلى جميع هؤلاء الممثلين،وهل لاحظتى فبلا البحرين ذات الست غرف وحمامين هذه من مكتسبات الدعوى
جهد مشكور يا حنان..وشكراا
dr.lecter said…
ماشفتيش انت بقي الفيديو اللي بيحرض المسلمين فيه علي قتل المسيحيين
Boneta said…
الراجل ده قال حاجه وكررها اكتر من مره بكل بساطه قال الحزن الوثني ؛؛ الخائن لبلده وللاسلام؛؛اللي بيقولوا عليه مبارك باراك !!
تخيلي لو واحد قبطي قال الكلام ده ..لا القبطي مصري اصيل ومش هايعمل كده اساسا المهم بقي
يعني ماسمعناش انهم اعتقلوه زي ماعملوا مع كريم وباقي المدونين ولا طلعوا عليه في مظاهره بتهمه التهجم علي الذات الالهيه قصدي رئيس الجمهوريه ولا قالوا عليه بيستقوي بالخارج
دي اشكال تخاف ولا تختشي
شويه كلاب في بعض
ربنا يريحنا منهم ازاي مش عارفه بس مسيرها تنتهي
تحياتي
ELVIRA said…
معذرة يا قطة لن افتح الفيديو من كتر ما قرفت منهم
لأن الواحد حاسس أنه لو فتح الحنفية هيلاقيهم بينطو منها
و طظ فيه هو وعمرو خالد و اللى زيهم فى كل مكان و زمان
elmasryeffendi said…
فعلا كله بيلعب على كله و النتيجة جيوب و حسابات تتضخم و عقول تتسطح و تتخلف و الضحية الامة المصرية
Desert cat said…
Kontiki

كام واحد فاهمهم زيك يا كونتا ؟
كام واحد مش ماشى ورا القطيع ومسلم ورمى عقله فى الزبالة
Desert cat said…
طورنادو رهيب
اه فعلا من غيرهم كنا توهنا ومش اكتشفنا الاوساخ دول
Desert cat said…
Ms Venus

لاء دول مش ناس يا فينوسة دول لو اتشبهوا حتى بالكلاب ابقى ظالمه الكلاب على الاقل الكلاب عندهم وفاء
Desert cat said…
سهيل ولى الدين علام

هل لاحظت انت القصر اللى ساكن فيه القرضاوى فى دبى وغيره لان مكتبته بقت ضيقة عليه
ولسه فى بلهاء بيصدقوهم وبيسمعوا كلامهم
Desert cat said…
dr.lecter

شوفته يا دكتور بس قولت ابقى اهدى النفوس وانشره بعدين
:))
Desert cat said…
Boneta
ماهو متلقح بره مصر ومطلوب فعلا لانه عليه احكام بلاوى منها غسيل اموال
بس علشان فى معرصين بيدافعوا عنه وعاملين لنصاب ودجال زى ده قيمه قاعد يرجع قذارته من غير خوف ولا ردع
Desert cat said…
ELVIRA

طز فيهم دى كدا قمة الاحترام
انا بتمنى ان ربنا ياخده هو وعمرو خالد وكل اللى على شاكلتهم
Desert cat said…
elmasryeffendi
تصدق انى ساعات بحس ان الجهلاء المصريين سعداء جدا بجهلهم وانهم لو مش لاقوا حد يستهبلهم وينهب فلوس باسم الدين او اى اسم مش بعيد يروحوا ينتحروا انتحار جماعى
MAKSOFA said…
كلهم زي بعض ياقطه،،وبيتناحروا على المكاسب،لكن للأسف الناس مابتفهمش كده،،عمرو خالد كان من كام شهر بس من التابوهات المحرم انتقادها في مصر عند غالبيه الناس


وبعدين دول لو اتلموا على بعض على مصلحه واحده حايطبقوا المثل القائل الصرمه والقبقاب بأم الأتنين أصحاب
Desert cat said…
MAKSOFA
ولازال تابوه عند العذروات الفاتنات يا مكسوفه
ربنا ينتقم منك said…
ربنا يهديكي الاول او ينتقم منك
بجد بطلتي تاخدي الحبوب المهدئة ليه ارجعي خديها لتتجنني من العنوسة والوحدة والخرة اللي انتي فيه
حقيقة هذا المرتزق said…
قطه
وجدى غنيم كان موظف فى وزارة الماليه
ويعانى الضنك مع عياله الكثيرين ففكر فى اكتر بيزنس رابح هذه الأيام وعمل داعيه وبعد سنوات قليله يلعب بالملايين ويقيم بملايينه فى بلاد الكفار هههههههه
الى الأغبياء هواة تقليد البدو said…
البدو يتخلصون من عاداتهم المتخلفه
انتقد مسؤول في هيئة الامر بالمعروف بالسعودية حظر الاختلاط بين الجنسين في الاماكن العامة وقال ان المراة يمكنها شرعا قيادة السيارة وليس عليها تغطية وجهها، وسط تصفيق كبير من المشاركات
في مؤتمر تنمية المرأة في جدة (غرب).

وقال احمد الغامدي رئيس هيئة الامر بالمعروف والنهي عن المنكر في منطقة مكة المكرمة الثلاثاء انه لا يوجد في الاسلام ما يمنع المرأة من قيادة السيارة بالرغم من حظر السلطات السعودية لذلك.

وعن النقاب، ذكر الغامدي ان "هناك اختلافا في تفسير الآية القرآنية الامر الذي جعل بعض العلماء يفتون بوجوب تغطية كامل الجسم في المقابل آخرين افتوا بجواز كشف الوجه والكفين الى المرفقين وهناك من قال بجواز كشف الشعر كذلك".

واشار الغامدي الى ان حظر الاختلاط يجب ان يكون على النساء والرجال الذين يلتقون سرا وليس في الاماكن العامة، في وقت تتمسك الشرطة الدينية في المملكة بحظر كافة اشكال الاختلاط بين النساء والرجال من غير المحارم.
Desert cat said…
ذو النون المصرى
وانت طيب يا صديقى العزيز

Popular posts from this blog

قميص دهشور

كل تحرش وانتوا طيبين