حفل توقيع دولة الفيسبوك


من وقت مش كتير كتابنا نزل الأسواق
وموجود فى كل مكتبات دار الشروق على مستوى الوطن العربى
وبعد النجاح اللى حققه ونسبة المبيعات فى الفترة الوجيزة دى كان لازم نتوج مجهودنا بحفل توقيع للكتاب
معادنا الثلاثاء 3 فبرابر بجناح الشروق بمعرض القاهرة الدولى للكتاب فى تمام الساعه الرابعه مساءاً
والدعوة عامة
تحديــــــــــث
انت تسال والكمبيوتر يجيب said...
عزيزتنا الغاليه حنان
بمناسبة ظهور اول كتاب من دولة الفيسبوك ننوه عنه يوم الأحد25-1فى برنامجنا الأذاعى انت تسال والكمبيوتر يجيب على أذاعة مصر الرئيسيه اى البرنامج العام التاسعه وعشر دقائق صباحا والتفاصيل فى مدونتنا وموقعنا المدونهnetonradio.blogspot.
http://dear.to/cairoمع \
مع تحيه خاصه للصديق محمد على البسيونى على
جهده الواضح فى خروج الكتاب لحيز التنفيذ

Comments

A.SAMIR said…
الف الف مبروك
وعقبال الكتاب التاني والتالت ان شاء الله
تحياتي
ريماس said…
الف مبروك يا حياتى
انتى جريئة ومثقفة ممتازة تستحقى الخير كله
Anonymous said…
اخيرا حنشوف النونو انا كنت رايح تانى يوم افتتاح المعرض لكن حأجل ليوم حفل التوقيع بتاع كتابك ولو كلامك معجبنيش الحرب حتكون على ارض الواقع استعدى
تشاندرا said…
الف مبروك يا قطة الصحراء و إلى الأمام دائما
هو المعرض مش هيخلص 2 ولا امتى
؟
Desert cat said…
A.SAMIR
الله يبارك فيك يا احمد
ميرسى جدا لزوقك
Desert cat said…
ريماس
تسلمى لى يا حبيبتى
ربنا يخليكى ليا
Desert cat said…
Anonymous
اشطة اوى
يا اهلا بالمعارك
Desert cat said…
تشاندرا
ميرسى جدا ليك تشاندرا
Desert cat said…
مواطن مصري
لاء احنا هنروح نقفله
يعنى يوم 3
An Egyptian said…
انا هاجي بس مش هاقولك انه انا ابقى انا
Desert cat said…
An Egyptian
برضه هعرفك
ههههههههه
dr.lecter said…
هاكون هناك باذن الله لو فضيت

ولو تعرفوا تروحوا جناح الشروق اللي في سيتي ستارز كمان يبقي زي الفل

الف مبروك والكتاب هاجيبه من هناك
amunraa said…
الف ميون مبروك
حياة said…
طب انا فى دبى شو اسوى كيف احضر ها التوقيع ممكن تبعث لى نسخة والحساب عندك يا قطة

ما تنسى التوقيع
الف مبروك

وإن شاء الله بالتوفيق دائماًَ


تحياتي
وليد
http://www.almasry-alyoum.com/article2.aspx?ArticleID=195696&IssueID=1292


اخيرا فوضى الفتاوي شكلها هتنتهي


و مش هنشوف الشيوخ اياها
http://www.facebook.com/group.php?gid=45278067991


مصر اولا مصر للمصرين
Desert cat said…
dr.lecter
هو بالفعل احنا كنا مرتبين مع دار الشروق ان حفلة التوقيع تتعمل فى جناح الشروق اللى فى سيتى ستارز اول لما الكتاب نزل .. لكن تزامن حفلة التوقيع مع المعرض ففضلنا انها تكون فى المعرض
ياريت يادكتور تحاول تحضر الحفلة حقيقى حتشرفنا جدا
Desert cat said…
amunraa
متشكرة جدا جدا ليك
Desert cat said…
حياة
ياااااااه ده انا اجيبه لك واجى لحد عندك انتى تؤمرى يا جميل
من عنيا نسختين وعليهم التوقيع كمان
:))
Desert cat said…
!!! عارفة ... مش عارف ليه
الله يبارك فيك يا وليد
ميرسى جدا لزوقك
Desert cat said…
مواطن مصري
الفتاوى دى سبوبة يا فندم بيسترزقوا من وراها
ما اظنش انها حتنتهى بالسهولة دى
Desert cat said…
مواطن مصري
انا مشتركة فيه على فكرة
وطبعا مصر اولا غصب عن اى حد
:)))
gehad said…
الف مبروك يا قطة
باذن الله هحضر
Desert cat said…
gehad
اااااااااااه
ربنا يستر
gehad said…
متخافيش يا قطاقيطو
انا حا جى اهنى وابارك واشترى الكتاب
انما اى خلافات فى الرأى مهما كانت متمنعش غلاوتك عندى
الف مبروك يا نونو
Desert cat said…
gehad
انا كنت بهزر يا جهاد
وحقيقى مش عارفه اشكرك ازاى على زوقك انت هتشرف الحفلة جدا
قطة

اسرائيل جهزت جيش من المدونين احنا لازم نشكل جيش للرد على جيش المدونين الاسرائيلين بشكل حضاري


شوفي لو فية مدونين بيتكلمو لغات يبقى فية مدونة نرد بيها عليهم عشان منسيبش فرصة يسيرو على الميديا التدوينية و ينافسونا

عشان على الاقل نبقى ساعدنا المدنين الغلابة في فلسطين
بيكر(baker) said…
الف مبروك و يا رب بالنجاح ديما
Desert cat said…
مواطن مصري
الخبر ده كان نازل فعلا من يومين على مصراوى
انا شايفه انه لمجرد الفرقعه زى نظام الرسايل التحذيرية اللى كانوا بيقولوا انهم بيبعتوها للفلسطينين بوجود متفجرات مثلا لارهابهم
عموما شوف انت عايز تعمل ايه وانا معاك
Desert cat said…
بيكر(baker)
الله يبارك فيك بيكر
ميرسى جدا ليك
تشاندرا said…
خساره إنى مش هقدر أحضر الحفل
أتمنى يكون فى فرصه أخرى للحصول على توقيع على الكتاب
Desert cat said…
تشاندرا
الخسارة لينا احنا ياباشا
كنت اتمنى وجودك والله
ان شاء الله تععوض فى مرة تانية
الا مش قولت لى اخبار الشيك ايه ؟؟؟
ههههههههههههههه
تشاندرا said…
طيب لو عرفت أجى أخد توقيعين بدل توقيع واحد على الكتاب ؟
الشيك وصل و عليه ذياده كمان ؟
ههههههههه
Desert cat said…
تشاندرا
يا سلام انت تؤمر
3 توقيعات كمان مش توقيعين بس
المهم انك تيجى
بالنسبة للشيك اى خدمة انت تؤمر
لو اخروه عليك تانى ابقى قول
ده الناس لبعضها هههههههههههههههه
والله انا سعيدة اوى بالحوار ده
ربنا يشفيهم

Popular posts from this blog

قميص دهشور

كل تحرش وانتوا طيبين