اه يا بلد ارخص حاجه فيكى دم اللى بيحميكى


يوم ٥ أغسطس ٢٠١٢ قُتل ١٦ جندياً مصريا بنيران الغدر و إلى الأن بعد أكثر من شهرين لم يخرج علينا أحد ممن يحكمون البلاد ليقل لنا من هم المتهمين فى هذا الحادث البشع رغما عن مرور أكثر من شهرين ،،، لماذا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ملحوظة : من المهاجمين من هو مصاب فى الحادث فلم يقتلوا كلهم فهناك واحد يدعى عبد الله محمود .. و يقال أنه ممن أفرج عنهم مرسى العياط فى الدفعة الأولى و رقمه ١١١ من المُفرج عنهم و التى أفرج فيها عن ستمائة محكوم عليه غالبيتهم متهمون بحيازة و إحراز أسلحة نارية بعد الثورة بشمال سيناء !!!!!
النهاردة وعلى غيار الريق اتقتل من ولادنا 21 واصيب 36 الاعلام المصرى اللى عنده اصرار قوى انه يثبت للعالم كله انه اعلام غير محترم بيقول حادث سير .. وهل فى حادث سير ينتج
عنه كل هؤلاء الضحايا والجرحى .. مكسوفين تقولوا ان ولادنا اتقتلوا على ايد الارهابيين اللى افرج عنهم مرسى  يوم 6 اكتوبر ؟! كان لازم القناة العاشرة الاسرائيلية تفضحكو وتكدبكو وتقول الحقيقة ان قبل انقلاب السيارة كان فى انفجارات وضرب نار ؟! هل هى صدفة مرسى يفرج عن الارهابيين فى اغسطس  فيقتل 16 ضابط ومجند ويفرج عن مجموعة اخرى من الارهابيين فى اكتوبر  فيقتل اليوم 21 من خيرة شباب مصر ؟!
لسه مستنين ايه علشان تتاكدوا ان مرسى جاى يصفى الحسابات ويصفى الجيش والشرطة
طيب شوفوا الفديو ده كدا وشوفوا الرصاص اللى فى اجسام الشهداء اللى اتقتلوا غدر النهاردة على ايد اهل وعشيرة المرسى .. شوفو الرصاص اللى فى اجسام ولادنا وقولوا للمرسى بحور الدم اللى بينا وبينك دى مش هنسيبها تروح هدر

تعليقات

المشاركات الشائعة