Desert Cat Search
قطه الصحراء: دول طلعوا ناس لطاف اوى

Thursday, November 26, 2009

دول طلعوا ناس لطاف اوى

لاء بجد انا كنت متخيلة انهم مش ليهم غير فى البلطجة وسرقة شركات المصريين فى بلدهم وقلع هدومهم والكشف عن عوارتهم للسيدات ... كمان المفاجأة إنهم طلع عندهم محامين ... لاء بجد انا كنت فاكرة انهم بيحلو مشاكلهم بقعدات العرب وشيخ القبيلة يخلى الغلطان يقوم يبوس على راس التانى ويدفع له تعويض مائة من النوج الحمر ..

محامينهم الافذاذ بقى عملوا ايه 55 محامى رفعوا قضية سب وقذف على علاء مبارك وطالبين تعويض 5 مليار جنيه

يا خى لا مؤاخذه .. هو ضربنى وبكى سبقنى واشتكى ولا ايه النوظااااام

بجاحة محامى الجزائر..
محامون جزائريون يقاضون علاء مبارك

16 comments:

الشجرة الأم said...

ويعني إيه خمس مليار جنيه تعويض ربنا يخلي الشعب اللي نشفطوا أول بأول

كل عام وانت بخير

romansy said...

كل عام والمسلمين فى مصر والعالم الاسلامى بكل خير ومحبة وسلام لكل الانام

عيد اضحى سعيد

اعاده الله على الجميع بالامن والاستقرار

والسرور والتسامح

romansy said...

كل عام والمسلمين فى مصر والعالم الاسلامى بكل خير ومحبة وسلام لكل الانام

عيد اضحى سعيد

اعاده الله على الجميع بالامن والاستقرار

والسرور والتسامح

ابو احمد said...

كل سنه وانت طيبه وبخير وصحه وسعاده

يوميات شاب منوفى said...

احنا وخدين على الضرب على قفانا مش جديدة كل سنة وانت طيب

مواطن مصري said...

هنا نقول المثل المصري


الي أختشو ماتو


فعلا الجزارين معندهم دم

عمو عصام said...

كل سنه وانتى طيبه وياريت تنسيهم فى العيد عشان حرقة الدم

رحله البحث said...

كل سنه وانت طيب
عيد سعيد عليك انت والاسره الكريمه

رحله البحث said...

كل عام وانتى بخير
عيد سعيد عليكى وعلى من تحبى

Desert cat said...

كل سنة وانت بخير رومانسى
عيد سعيد

Desert cat said...

الشجرة الأم
خمسة ملايين يا سلام ضاريب جديدة من الصبح تحت اى مسمى ويتجمعوا فى ثوانى المهم علاء بيه مش يتسجن
بس برضه انا مستغربة اوى مطلبهم
على كدا بقى احنا من حقنا نطالب ببيع الجزائر واخذ قيمتها تعويض

كل سنة وحضرتك بالف خير

Desert cat said...

ابو احمد
كل عام وحضرتك واسرتك وكل احبائك بالف خير

Desert cat said...

يوميات شاب منوفى

هو مش جديد بس انا شايفه ان فى صحوة كويسة يمكن يكون ليها اثر كويس فى المستقبل

كل عام وانت بخير

Desert cat said...

بابا عصام
انا خلاص قرفت من سيرتهم
كل عام وانت اسعد الناس

Desert cat said...

مواطن مصرى
هيجيبوه منين يا صديقى
تحياتى
وكل عام وانت بالف خير

Desert cat said...

رحلة البحث
ميرسى جدا لزيارة حضرتك
وكل عام وانت فى احسن حال