فضحتونا فضحتونا فضحتوناااااااااا

رجالتنا الحلوين اللى مشرفينا ورافعين راسنا فوق .. فوق .. فووووووووووق
طبعا مش كلهم علشان فى رجاله بجد وبحق وحقيقى عايشه وسطنا
وعارف يعنى ايه شرف وعارف يعنى ايه مسؤليه
لكن انا كلامى على امثال السيد المبجل اللى ساب بلده واهله وراح يشتغل فى الكويت .. هو فعلا كان بيشتغل ومش كان مقصر بامانة بيشتغل شغل متعب جدا يبدء من اول ازاى يستدرج الطفل وصولا الى اغتصابه .. السيد المبجل / جهاد السعدى اغتصب 17 طفل فى منطقة الحولى بالكويت
يعنى فى مصر الطفل كريم طفل مدينة نصر اللى عثروا على جثته اسفل كوبرى السلام وبطنه مفتوحة واتقال انها عملية سرقة اعضاء طلع اللى عمل فيه كدا رجل يبلغ من العمر 40عام شاذ جنسيا من طنطا واستدرج الطفل وعندما هم بالفعل الشاذ الطفل قاومه راح الراجل الشايب العايب قاتله واخده يقطعه فى الحمام اخواته اكتشوفوا العملة المهببه دى وطلبوا منه يروح يرميه فى اى مكان ويادار ما دخلك شر وهو سمع كلامهم وفتح بطن الواد وحشاها قطن وورق علشان الدم مش يسيل شوف الافكار يا اخى ده ولا مخرجيين هليوود يقدروا يفكروا فى التفكير الجهنمى ده .. وقبضت الشرطة عليه واعترف ومثل الجريمة وفى ستين داهيه ادينا خلصنا من مجرم وقولنا الحمد لله البلد هتنضف ونرفع الراية البيضا ونمشى فى امان
الا نخلص من شريف يطلع لنا مغتصب كريم نخلص من مغتصب كريم يطلع لناجهاد فى الحقيقة يا جهاد امثال سيادتك واجهه مخزية جدا جدا لينا فى الداخل والخارج ... مش كفاية اصلا الداخل لونه اسود من البلاك بشوية لا انتوا عاتقين طفل ولا انسة ولا مدام بطنها قدامها وساحبه فى ايدها عيالها ولا سياح ولا مفوتين اى فرصه خالص .. بالمناسبة انا أؤيد جداً 8 أحكام الإعدام اللى صدرت ضدك .. لأنه لا يمكن مقارنة إنسان مريض وشاذ مثلك بانسان محترم زى الدكتور رؤوف اللى حكام بلاد شبه الجزيرة بيسجنوه ويجلدوه وكأنه تسبب فى إعصار جوستاف وليس ادعاء كما يتردد انه السبب فى ادمان واحدة مجهولة الهوية حتى الآن كل لما تسال مين الست اللى اتسبب فى ادمانها دى يقولوا لك زوجة رجل مهم .. طيب مين الراجل المهم ده اذا كان اسم زوجته أبيح وعيب حد يقوله .. يقولوا هو رجل مهم وخلاص .. طيب فين الفضية بقى اذا كان الراجل المهم وزوجته مجهولين الهوية المثير للضحك الهستيرى ان معروف اسئناف الحكم اما البرائه او تخفيف الحكم أو تأييد الحكم أما فى بلاد شبه الجزيرة العكس استئناف حكم الدكتور رؤوف تضاعفت مدة العقوبة وتضاعف عدد الجلدات نظام خالف تعرف تقريبا .. فى النهاية لا نملك سوى الدعاء له ربنا يفك كربه .. اما بقى ذكورنا العظماء فانا بتوجه بخالص الشكر لأنهم رافعين هامتنا فوق عاليا ومش حارمينا من حاجه اغتصاب اطفال ماشى .. تحرش باى انثى تحمل تاء تانيث حتى لو معزة مش مهم قتل رقصات ميضرش
ذكورنا المتحرشين والمغتصبين فضحتونا فضحتونا فضحتونااااااااا شكراً

Comments

Rania said…
و الله يا قطه الواحد بقى بجد بيخاف من القصص دى
العيب بقى منين محدش يعرف
ماهو مش معقوله الحكومة هتبقى مسؤله كمان عن افعال مرضى نفسيين
اللهم ارفع غضبك و مقتك عنا

تحياتى
انت يا لئيم اللي عامل الصوت ده؟
المحطة الجاية؟
هههههههههه

يااااااااا بقى هو شكله كده تصدقي شكله مقبض فعلا

تمن احكام اعدام
يعني ح يعدموه تمن مرات

الله يخرب بيته

الله يخرب بيوتهم كلهم ما عتقوش الستات عشان يستلموا الاطفال وبيقتله ليه اصلا؟
تفتكري ايه سر الامراض دي؟
لازم فيه سر على فكرة
Desert cat said…
Rania
والله يا رونا انا مش فاهمه ايه الوباء اللى انتشر فى المجتمع ده
كأنه فيرس
ربنا يستر علينا
Desert cat said…
جبهة التهييس الشعبية
يعدموه 8 مرات فى كل مرة يصحى يعدموه تانى
:)
هو اتحكم عليه 6 احكام فى 2007
ومن يومين اتحكم عليه حكميين جداد
تقريبا كل واحد يتقدم ببلاغ الحكم فى القضية يصدر اعدام
الله يحرقه
الراجل
قتل كريم علشان قاومه
كان عايز يقوله اغتصبنى براحتك يا عموو بس مش توجعنى
والله حاجه مقرفه
Desert cat said…
جبهة التهييس الشعبية
طبعا يا نونا فى سر
والسر عند محبى الاطفال من متحرشين ومغتصبين
بفكر اعمل دراسة عليهم
:)
والله احنا مش قضاه علشان نحكم عليه بس الاكيد ان دا مريض نفسى والمرض دا منتشر جدا فى امريكا يعنى مش احنا بس والشذوذ دا امر من قديم الازل والامراض النفسيه معظمها بيعود للتنشئه الغلط
1/2 doc said…
مدونة حلوة ماشاء الله
وبجد المصريين مش عارفة ايه اللى بيحصلهم مش عارفة فاضل ايه تانى مااتعملش ممكن يعملوه

وانا زعلت اوى على المغتصب ده طلع من طنطا ياربى يعنى بلدياتى وانا ماكنتش اعرف ربنا يهده يارب

سعدت بزيارتى لمدونتك وان شاء المولى الرحمن ليا عودة
An Egyptian said…
انا راجل مصري و اعترف ان كل البلاوى و المشاكل اللى حصلت لمصر سببها الراجل المصري ربنا ينتقم مننا واحد واحد

الاخ محمد صالح اللى بيقول الشذوذ فى امريكا أراهن انك قبل الكلام ده كنت بتقول ان المجتمع الامريكانىي مجتمع وسخ و منحل و ان مجتمعاتنا مجتمعات متدينة و ربنا هاديها
فتبرر بأيه ان المجتمعات المتدينة المؤمنة مجتمعات لها نفس اخطاء المجتمعات المنحلة الكافرة زى المجتمع الامريكاني؟؟
* said…
وليه يا اختى السيرة المقرفه دى على

المسا بس

انت مش لاقيه حاجه أخف أثارة للقرف

والاشمئزاز من الفضيحه دى؟
بكره يقولك السبب فى ملابس الطفل مش هو المريض ولا حاجه

لا حول و لا قوة الا بالله

بس صحيح سؤال

ازاى هايتعدم 8 مرات ؟؟؟؟
دة ملاك من عند ربنا
اصل العيال ماكانوش متحجبين
An Egyptian said…
صحيح ليه فى دي مش بيعيبوا على الطفل انه ماكانش متحجب؟ او اهله محجبينه؟
ولا لما الشاذ يغتصب يبقى بن كلب لكن لما المستقيم يغتصب يبقى دكر؟
لا ده هو المفروض مش يتعدم لانه لو اتعدم هيستريح هو المفروض كل يوم علي الريق كده يقطعه منه جزء رجل يوم ايد يوم ويقرصوه من ودنه في كل مره ويضربوه علي ايده ويقولوا كده عيب

بجد حاجه محزنه ومقرفه ياشيخه دهيه تشيله وتشيل امثاله بس في حاجه غريبه لما الرجاله كلها او عشان حرام معظمها كده هنعمل احنا ايه؟


ده سوء تربيه من الاسره الدين المدرسسه المجتمع الحكومه الاخلاق في ايه بس

عموما انا كنت مبسوطه من البوست اللي فات كنتي استنيني علينا شويه في الرومانسيه دي بدل الاخبار اللي تحرق الدم الله يخربيته ياشيخه

تحياتي يا جميل
سمكه
سبعتاشر طفل

يا بن المفترية

ربنا ياخدك يابعيد
ويصبر اهالى الاطفال دول

انا خايفة على ابنى
ربنا يستر على عيال الناس كلها
وابعد يارب عنهم كل الاذى واحميهم يارب
و تزيد الهموم على الهموم
و مفيش فايدة مش لاقيلها حل الدنيا دي و لا هيكون فى توقف للمهازل
و فى الاخر كالعادة ادينا عايشين!!
Anonymous said…
انتى مريضة نفسيه يابت انتى والمصحف
بيشغل بالك بس اى حاجه ليها علاقة بالجنس
سواء ختان البنات علشان قلته فى الاخر بيوصل لحالة تهيج عند البنات
وتقدرى تسالى بابا اذا كان عملك الختان ولا لا وانتى زى الشحطه اهو
لحالات الاغتصاب والتحرش الجنسى
وكل اللى شاغلك بالك ان الحاجب مش بيمنع التحرش واضح ان افكارك وسخة ده اوى وثانيا واضح انك مريضة نفسيا
اه بالحق ماتبقيش تنسى تسالى بابا اذا كان عملولك ختان ولا لا
لو اه يبقى تكسفى على دمك لانك شحطه اهو ومفيش فيكى مشكلة
ولو لا يبقى ده طبيعى لحالة الهياج اللى انتى فيها
ربنا ياخدك انتى والاشكال اللى زيك علشان البلد تنضف
mohamed ghalia said…
إنا لله وإنا إليه راجعون
أقول ايه بس
ربنا يكرمك سيبك من المواضيع دى شوية
مش نقصة
شوفلنا حاجة كويسه
مفيش حاجة فى البلد كويسه خالص
أكيد مفيش
تحياتى
بس عجبني كلام الانونيمس/ة
-----------------------
ايه يا جماعة؟
هو ليه في دايما اشكال عايزة تخرس الناس بالقوة؟

ليه دايما بييجو ضعاف الحجة وجهلة عالاخر؟
طيب يبعثو ناس مثقفين وفاهمين ومتعلمين ومطلعين على العلوم وعلى الحياة وعندهم شوية اخلاق
يعني علشان الاخلاق نقابلهم باخلاق
واذا عندهم علم نتكلم باسلوب العلم

واذا بيفهمو حاجة في لبدين علشان نكلمهم برضوا في الدين


بس قلة الادب وانعدام الاخلاق انا احبها قوي, اصلي لسة حاط في دماغي صحن فول وفحلين بصل وحاسس اني بقيت فرتيك يعني صاروخ- ذكي نار حمرة

ايها الانونيمس/ة المحترم/ة
هل ختنو لسانك قبل يما يختنوك من تحت؟
اصلك جاي تقل ادبك ودة كويس علشان المكتوب مفهوم من عنوانه علشان بتتسلح في كلمة الدين بس لو تفهم شوية في الدين كنت اتكلمت بادب, اصل الدين هو انك تلم لسانك عن الناس ودي حاجة موش محتاجة مصحف 5كيلو علشان تربيتك من البيت فاشلة والناس موش هيستحملو قلة ادبك وحيضربوك, بس انا اعمل علاج جذري من فوق ومن تحت علشان بطل ليك لزوم في الدنيا طالمة انتا شكلك بتجيب الاهانة للدين فبعد العلاج الجذري موش هتقدر تهين الدين يالة, فاهم؟

بعدين مسالة الختان موش فاهمين منها حاجة اصل الاعضاء الجنسية لو شلناها خالص موش بتمنع الاحساس بالجنس لان الاحساس دة ياتي من افرازات هورمونات من غدد مختلفة موزعة في انحاء الجسم والمخ, ولو وحدة ما اشتغلتش ف الغدد الباقيين هيشتغلو وسوف نحس بالجنس حسب كميات افرازات هذه الخلايا وحتى لو اخذو كل اعضائنا الجنسية فاننا نستمر بالاحساس بالجنس, ولكن ربنا عايز اننا نتكاثر عن طريق اعضاء الجنس , ولكن

مرة اخرى لو اخذنا الرحم وكل ما يتعلق بالتكاثر فاننا لا نستطيع ازالة الغدد من المخ والتي تؤثر على الاحساس بالجنس

يعني ختان ايه اللي بيعملوه
فاضي
دة تعذيب على فاضي ومن غير نتيجة لان الغول اللي خايفين منه ما زال هناك

وربنا حكيم وعارف انه خلق ناس بقر وعلشان كدة خلق في الجسم نقاط متنوعة لتفريغ الطاقة الجنسية وخصوصا عند الانثى

اما الذكر اللي بيغتصب محدش بيقطع بتاعه ليــــيـــــه؟؟؟
علشان الذكر مينفعش يكون ذكر بدون الدندولة حسب عملية الاغتصاب وقيمته بتخف في المجتمع بسبب انعدام الدندولة

دة بصحيح مجتمع ظالم
هو الذكر مينفعش من غير دندولة؟
ومحدش بيقيس عقله ولا ثقافته ولا اخلاقة, وكل ما يتلخص به الذكر موجود بين قدميه,,, يعني مفيش فرق عن الحمير؟

لاء فيه فرق
الحمير احسن لان لسانها مش بينطق بكلام وحش

هههههههههههههههه

ناس تفطس من الدحك

هههههه
ما أوسخنا
ما أوسخنا
ما أوسخنا
ونكابر ما أوسخنا
مظفر النواب


صرختك : فضحتونا ذكرتني بصرخة الشاعر مظفر النواب: ما أوسخنا

من الرجل الرجل الذي يجرؤ ويقول ما أوسخني..قدارة المجتمع واضمحلال القيم دفعني لكيت وكيت..من يجرؤ..ربما نكابر ونسميه رجلا..
ألم يدخل أحدهم إلى حمام عليه يافطة حمام للرجال وخرج خجلا لأنه لم يجد من يدعون رجالا..
لنعد صياغة هذا المفهوم في عصر غير مفهوم..
الحادثة التي أوردتها ذكرتني بسلسلة من اختفاءات الأطفال بمدينتي قبل حوالي عقد من الزمن اكتشف في النهاية مقبرة لركام الأطفال واكتشف المجرم الرجل الأربعيني الذي يدعى حاضي وكان يحضي أي يخفي شدوده وراء جرائمه الحادثة حينها هزت المغرب..
ومرة أخرى أيتها القطة تفتحين العيون على المأساة..
مودتي الدامعة
حكايات مؤسفة وزى ما يكون الزمن ده اصابه مس من الجنون .. انا مش عايز اقول ان الحاجات دى ظهرت بس دلوقت انا عارف طبعا انها موجودة من قديم الازل ولكن اصبحت فى زيادة مستمرة لدرجة انها بقت زى الظاهرة والحاجة اللى تحزن ان الابطال هم المصريين .. العالم مليان بلاوى وفضايح .. لكن مش عارف ليه بلاوينا بتبقى صعبة علينا ويمكن عشان فضايح مخجلة وتكسف.. تحياتى
كباريه said…
أنا مع الحكم بالإعدام لكل واحد مريض بيغتصب طفل أو إمرأة




لكن بصراحه حكاية الدكتور دي محيراني


وأرجع أقول أننا مالناش كرامه في بلدنا


والمثل بيقول


اللي أهلها يقولوا لها ياعوره الناس تلعب بيها الكوره
سنووايت said…
فضحتونا
وقرفتونا
بجد يا قطة بقت حاجة تحرق الدم
انا لسة كاتبة عندي موضوع يمكن اكون قربت شوية من النقطة دي
انا كل شوية اسمع كارثة واقول ياربي هو ايه اللي بيحصل في الدنيا
فعلا دول مش بني امين ولكنهم انصاف بشر
Desert cat said…
محمد صالح
هو احنا كل لما يحصل مصيبة فى بلدنا نقول بتحصل فى امريكا
والدويقة كمان كان زيها فى امريكا
تصدق انه فى امريكا مفيش واحد يقدر يبص لواحدة اصلا علشان يبص لطفل
لانها لو اشتكته يبقى الدنيا كلها داعيه عليه
تخيل ان الامريكان كل واحد بيمشى فى حاله وبيعرفوا يحترموا بعض كويس اوى والهمجية اللى بتحصل عندنا دى مش عندهم شوفت الامريكان الكفار اللى بندعى عليهم فى كل صلاة محترمين اكتر مننا ازى
Desert cat said…
1/2 doc
اولاً انتى شرفتينى جدا
ثانيا معلشى بقى مش كل الناس زى بعضها متزعليش نفسك زى مافى ناس وحشه اكيد فى ناس كويسه
مودتى يا جميله
Desert cat said…
An Egyptian
والله لو كل الرجالة المصريين عارفين حقوقهم وواجباتهم كويس جدا وعرفوا يعنى ايه كلمة اخلاق وشرف وكرامه
ما كانوا فضحونا بالشكل ده اشكرك جدا على المشاركة الفعاله
اما الاخ محمد صالح
فهو برضه راجل مصرى
:)
مودتى ليك
Desert cat said…
*
اعمل ايه بس يا صفصف
كل لما نقول هتروق والدنيا هتبقى كويس نلاقى رجالتنا الحلوين منيلينها
معلشى بقى

تحياتى ليكى
Desert cat said…
ضد التيار
لو فى مصر فعلا كانوا قالوا العيب فى لبس الاطفال
احنا اجدع ناس تبرر الخطأ وترمى اللوم على المجنى عليه
هو مش هيتعدم 8 مرات
هو اتحكم عليه بالاعدام 8 مرات

:)
Desert cat said…
واحة في الصحراء
تصدقى ممكن يتقال الكلام العبيط ده فعلا
ماهو احنا خلاص بقينا مش عايزين نشوف غير اكياس زباله سودة متغطية من فوق لتحت ومرمية فى الشوارع
وعلشان كدا المعيين نفسهم خلفاء الله فى الارض طالقين اتباعهم زى البهايم يتحرشوا بالناس ويغتصبوا الاطفال
بس حتى لو ماشيه على شكل كيس زباله برضه هيغتصبوها اصل الناس دى مرضى
تحياتى
Desert cat said…
An Egyptian
اعتقد ان الت 17 طفل اللى تم اغتصابهم لو كانوا فى مصر مش بعيد كان محامى المتهم قال العيال اللى طلبوا منه يغتصبهم

احنا فى بلد العجاب يا عزيزى
Desert cat said…
سمكه وحده
هو بالظبط يا سمكه المفروض يتقطع منه حتت فى ميدان عام علشان يبقى عبره واللى يقطع منه اهالى الاطفال اللى اغتصبهم يمكن يطفى شوية من حرقة قلبهم على ولادهم
معلشى حقك هكتب لك بوست تانى احلى من اللى فات علشان خاطرك
:)
Desert cat said…
بت خيخة وأى كلام
ربنا يستر على شريف وعلى الجميع يا خيخه
ان شاء الله قريب اوى تنتهى المهازل دى
وعلى ما تنتهى ربنا يتولانا برحمته
Desert cat said…
محمد ياسر
هون على نفسك سيدى
:)
انا شايفه ان المجتمع بدأ يبقى فيه ناس فاهمه وعقلها متفتح ان شاء الله يتبدل الحال ويبقى كويس
تحياتى
Desert cat said…
Anonymous
هو فى الحقيقة كلامك ينم على سطحية شديده مع قلة ادب محصلتش عملوا كوكتيل من الجهل والغباء
هو انا لما اطالب الحاكم بوضع قانون لمنع التحرش ابقى كدا شاغل تفكيرى الجنس ربنا يشفيك من الغباء اللى انت فيه
Desert cat said…
mohamed ghalia
اوعدك يا محمد لما يبقى فى حاجه كويسه فى البلد دى هكتب عنها حاضر
تحياتى
انا لسة مقلتش رأيي في الموضوع
اصلي مكسوف اتكلم قدامكم علشان انا متضامن شوية مع مقصوف الرقبة اللي اغتصب الاطفال, اصلو حسب العادات في بعض المناطق العربية لما واحد بيغتصب وحدة او حصل الامر بينهم عن رضا وعرفو الناس فيبقى لازم الواحد يكتب كتابه على الواحدة على طول

وكنت باقول يستنو شوية على العيال لحد ما يبلغوا سن الرشد وبعدين يجيبو الواد المصري بتاعنا ويخلوه يكتب كتابه على اربعة من العيال علشان دة الحد الاقصى, بس دول سبعتاشر !!! هنعمل ايه في الباقيين؟؟؟

حسب رايي وعلشان نطلع جدعان احنا نروح نتبرع ونتجوز الباقيين اربعة اربعة درأ للفضيحة وسترا للعار, علشان من المعروف ان الفضيح والعار بيهدموا حياة الانثى لان الذكر بيفضل اسو ذكر ومعلهوش عيب حسب الاعراف والتقاليد

هههههههه
اصلي باكتب وانا مفطس من الدحك
هههههه

هي الاعراف والتقاليد لازم تخمي الذكر كمان هنا,,, وكمان لازم ترد شرف باقي العيال, ولا انتهت مفعولية الاعرف والتقاليد وبطل يجري في روقنا دم العروبة؟؟؟

اشمعنا بس البنت المجني عليها بيلحقها العار؟؟؟ واما الذكر لاء

وامعنا الاعراف بتدخل لما عايزين يسترو البنت؟
وليه هنا محدش في عار على العيال علشان فعلا فيه عار وزمالائهم هيعايروهم وحياتهم النفسية هتدمر والمجتمع مش هيتدخل ولا هيفرولهم علاج نفسي

يعني السبعتاشر عيل دول يروحو يموتو احسن لهم من الحياة في مجتمع سيقتلهم احياء بسبب العار حسب مقاييس المجتمع

يعني الواد الجاني قتل سبعتاشر عيل؟
Desert cat said…
عبدو البلدي
برافو
برافو
برافو
كلام منطقى وفى الصميم على الله الاشكال الزبالة دى تحس على دمها شوية
ميرسى جدا جدا جدا
Desert cat said…
نبراس العتمة
للأسف يا صديقى
دلوقتى الاوساخ من الذكور يفغرون افواههم ضحكة باردة ترتسم على شفاههم بعد اغتيالهم للبرائه والطفولة او تحسسهم لاجساد النساء
هكذا هو يرى نفسه رجلا وهكذا كل شريف وطاهر يراه من الاوساخ
ولكن اعذرنى لن اسمح لك ان تجمع نفسك فى سلة واحده مع امثال هؤلاء الاوغاد
فلتقل من اوسخهم

مودتى واحترامى
Desert cat said…
وميض ابتسامة
يا سيدى الفاضل منذ قديم الازل كان الرجل يستحى ان ينظر لاى انثى وكان رحيم بالاطفال
وان كان يوجد بينهم بعض الشواذ فكان
يعدم على الفور ان ارتكب مثل هذا الخطا بحق طفل
اما الآن اصبح مولد وصاحبه غايب
مودتى واحترامى
Desert cat said…
كباريه
كلنا مع الحكم بالاعدام واللى مش موافق عليه يبقى مغتصب ومش عايز الحال ينتهى
النهارده بس يا قلبى انضم لهم دكتور تالت
لوووول
السعودية واخده اطبائنا مقاوله
:)
Desert cat said…
سنووايت
الى بيحصل فى الدنيا انعدام اخلاق وانعدام ضمير
وانعدام ذوق
وانعدام كل حاجه من مجتمعنا
الله معانا
Desert cat said…
عبدو البلدي
تصدق يا عبدو باشا عادات وتقاليد رحيمه بالفعل ده حتى القانون متضامن مع العادات والتقاليد هو كمان مع ان المفروض ان القانون المصرى بتشريع فرنسى بس مش عارفه انا ازاى الواد والبنت يروحوا قدام القاضى ويقوله خلاص انا هتجوزها يقوم القاضى يمشيهم مع انه ممكن يتجوزها يومين ويطلقها تانى بس علشان يبقى اسمه فلت من اى حكم يصدر ضده
معلشى انت شكلك راجل طيب وقلبك رهيف وعايز تتضامن مع مقصوف الرقبة المتحرش وتساعده فى جواز العيال السبعتاشر لكن انا شايفه ان هو اللى يتحمل غلطه بنفسه
وتحيا رجالتنا الجدعان
:)
العيال 17 الواد الغبى اللى اسمه جهاد ده اغتصبهم بس مش قتلهم
اسمى على مسمى جهاد وكان بيجاهد فعلا
فى اغتصاب الطفال شوفت ياخى الصدف
هههههههههههههههههه
أتفوه علي الرجاله اللي من النوع ده و الله ياقطه
يعني مش كفايه فضحنا في مصر لأ بيصدروا الفضايح لبره
الناس دي حتي الاعدام مش كفايه عليهم
يعني مفروض يتعمل فيهم نفس اللي عملوه في الأطفال الأبرياء دول و قدام اهاليهم عشان يحسوا بأد ايه ذل و مهانه و حرقه قلب سببوها لأهالي الضحايا
للاسف انا مش عارفه ياقطه مش حاسه ان عاد فيه امان
الوااحد و الله بقي بيخاف يخرج من البيت من كم البلاوي اللي بقي بيسمع عنها
محبتنا ليكي ياقمرايه و ربنا يستر علينا كلنا

Popular posts from this blog

قميص دهشور

كل تحرش وانتوا طيبين