نقلاً عن مدونة ( أضراب 6 أبريل )

وصلتنا هذه الرسالة على البريد الآن
:
(ياريت تنشروا ان المحله اقسم بالله مقلوبه وصوت القنابل لا يقل عن 6 قنابل مسيله فى الدقيقه ووقع اصابات فى عدد من الضباط وتم اصابة اكثر من جندى امن مركزى اصابات بالغه والجماهير فى شكل عنف غير مسبوق وتعامل الامن سيء جدا والاخوان واقفين يتفرجوا من برا عشان بيحبوا النظام

وكفايه اتبهدلوا ولسه حاليا الوضع بيسوء اوى

ملحوظة رفيعة
كان فى اخ باعت لى كومنت بيقولى انى حطاهم فى دماغى
والمفروض احل عنهم اصل مش هيبقى انا والنظام بنشرح فيهم ... يا ضنايا يابنى قطعت قلبى الصغنون
هرد عليه بكل ثقة واقوله انا دماغى اكبر من كدا بكتير
بس هما اللى بيفضحوا نفسهم بنفسهم
وفى اليوم اللى المفروض يبان ليهم موقف فيه ولو بنسبة 1 %بلاش 99.9 زى انتخابات الحزن الوطنى
واقفين يتفرجوا ويغنوا انا والنظام وهواك عايشين لبعضشينا


للى عايز يتابع الاضراب على الموقع ده
http://6april08.blogspot.com/

Comments

مش عارف بصراحة مين حاطط مين فى دماغه
ربنا يستر على البلد
والله هى مش ناقصة اخوان ولا غيرهم كفاية اللى احنا فيه
تحياتى
السلام عليكم
عاملة اية يا قطة فى الاضراب
انا بقالى فترة غايب عن المدونة بس والله غصب عنى
انا حاولت اضرب النهاردة ومروحش الشغل
صاحب الشغل قعد معايا وقالى يا ابنى انا كبير وعارف البلد دى ماشية اذاى
دى لا ينفع معاها اضراب ولا الكلام ده كله
المهم معرفتش اقنعه ورحت الشغل بالعافية بس مشترتش حاجة خالص النهاردة
ربنا يستر على الناس اللى فى المحلة
سلالالالالالالالالالالالالالالالالام
Desert cat said…
همس الاحباب
ماهو انا برضع بقول كدا كفاية اوى اللى احنا فيه
Desert cat said…
حــدوتـــة
انا الحمد لله كويسه
المهم انت اخبارك ايه
والله واحشنى
المهم ياباشا
كان ممكن تقوله لو الاضراب ماتاش بثماره يبقى مننا احنا برضه
عموما عمال المحلة فى اشتباكات ربنا معاهم
تحياتى
soska said…
انا حسة بأسف شديد لما وصلنا له
Desert cat said…
soska
وانا دلوقتى حاسه باحباط
ربنا يستر يا سوسكا

Popular posts from this blog

مـصـــــر هـبـــة النيـــل

الدنيا مش بتدى محتاج .. بتدى عايز